Geh, de Rosi is owa koa Bersch ned, herst! A weng Obacht muast schon geb'm.
Waast, des is wohrscheinlich den hoibat'n Tschäd oangonga, wia da DeRosa und i während der Livesendung am Freidog auf'd Nocht "g'red" hoam. Und er is a echt fair g'weng, hoad ned gaunz de oargn Ausdrick verwandt, domit i a no a Tschans hob mit mein aunglerntn Oberösterreichisch.
Des host du jetz gsogt, mir Kärntna vastengan eich Tirola schon a Und a bissl walisch lesn is a koa Problem.
Pfiat eich Buam,
Marion
Und übersetzt: Das hast du gesagt, wir Kärntner verstehen euch Tiroler auch. Und ein bisschen Italienisch lesen ist auch kein Problem.
Tschüss Jungs, M.
Jo obo la weil du a speschl-Talänt bisch :-)
__________________ L' It alia vive in biciclletta.
Geh, de Rosi is owa koa Bersch ned, herst! A weng Obacht muast schon geb'm.
Waast, des is wohrscheinlich den hoibat'n Tschäd oangonga, wia da DeRosa und i während der Livesendung am Freidog auf'd Nocht "g'red" hoam. Und er is a echt fair g'weng, hoad ned gaunz de oargn Ausdrick verwandt, domit i a no a Tschans hob mit mein aunglerntn Oberösterreichisch.
Oboöschtreichisch isch a net meins :-) Wenn net mei bessra Hälfte fa sem kamat wissat i mo net zi helfn :-)
__________________ L' It alia vive in biciclletta.
Geh, de Rosi is owa koa Bersch ned, herst! A weng Obacht muast schon geb'm...
Ma, dschuldigung!!!!!!!!!!
Oba am Freitog hob i ka zeit zuan seafn und tschättn ghobt. Und ins Profil hob i a net ois eastes eini gschaut. Mit no an Madl hob i nit grechnet, oba umso bessa, wenn mia Madls do imma mear wern.
Zu deutsch:
Entschuldigug!!!!!!!
Ich hatte am Freitag leider keine Zeit im Internet zu surfen oder zu chatten. Und Rosis Profil habe ich vorhin nicht gelesen. Ich habe nicht mit einer Frau geechnet. Aber umso besser, wenn es hier noch mehr Frauen gibt.