Das Durnbatschen = Turnschuhe sind konnte ich ja noch nachvollziehen aber n`n Kaschtn (Schrank) kannt ich nicht und wo ich hin sollte wenn ich "da naui" gehen sollte wußte ich auch nicht. ...und irgendwann wird alles normal und man wundert sich das wiederum mitgereiste Freunde nix verstehen...
Ach ich muss da auch mal wieder hin! Vermisse es total!
Hoi DeRosa!
I bin fa Percha, und mein Radl isch a a DeRosa...hehe... I bin gonz neigierig wies Training noar werd, momentan bin i amol motiviert ginui! Vielleicht konsch mo jo a pour tips gebm?
Fa woa bischn du?
Die Edith paßt schu! I will jo la sauber finishen, wenn is doricht heure schu ba an Wettkompf mitezition ;-)
Und nun die Übersetzung:
Hallo DeRosa!
Ich wohne in Percha und hab mir auch ein DeRosa gekauft...hehe...Ich bin gespannt wie das Training so wird, bin sehr motiviert! Vielleicht kannst du mir ja ein paar Tips geben?
Von wo kommst denn du?
Die Edith (Niederfriniger) ist schon klasse! Ich möchte ja nur sauber finishen wenn ich heuer schon so weit bin bei einem Wettkampf zu starten ;-)
Des wär no was, wenn do jetzt jedr nur no im Dialekt schribt! Söt ma amol probira!
Äwer sischer dat! Un dann würden ooch de Sprochsüddeutschen ens merken, dat se nitt alleen Ihr eijen Sproch han. Vorjestern wor isch in München (ok, Minga), die spreschn jo mittlerweile rischtisch hochdeutsch, do küsse Dir vor wie in Hannover. Do jeed jet verlorre. Aber klar, soweit hochdeutsch, dass ne klare Verständigung möglich ist, ist notwendig.
Hoi DeRosa!
I bin fa Percha, und mein Radl isch a a DeRosa...hehe... I bin gonz neigierig wies Training noar werd, momentan bin i amol motiviert ginui! Vielleicht konsch mo jo a pour tips gebm?
Fa woa bischn du?
Die Edith paßt schu! I will jo la sauber finishen, wenn is doricht heure schu ba an Wettkompf mitezition ;-)
Und nun die Übersetzung:
Hallo DeRosa!
Ich wohne in Percha und hab mir auch ein DeRosa gekauft...hehe...Ich bin gespannt wie das Training so wird, bin sehr motiviert! Vielleicht kannst du mir ja ein paar Tips geben?
Von wo kommst denn du?
Die Edith (Niederfriniger) ist schon klasse! Ich möchte ja nur sauber finishen wenn ich heuer schon so weit bin bei einem Wettkampf zu starten ;-)
Hei Rosi!
Scheiß af di Ibosetzung :-) Endlich amo jemand der mi versteat so wie i bin :-)
Percha, hmmmm, kenn i woher, i bin fa Brunico, des hoaßt mei Elton san fan Gadotol obo i bin in Bruneck augiwochsn...
Geil, noa kensch sicho in Much fa Percha in Superchamp :-)
Und deine Rosl hosch noa sicho ban Aure gikaft, wie natürlich a i anno 2005... Aure il miglior meccanico al mondo! Sogsch mon an schian Gruiß, er woas schun fa wen gimoant isch :-)... und griaß mir a is epische Hallnbod in Reischa gonz nett von mir, i woaß dass es mi volle vomisst :-)
glg noch Percha aus Innschbruck!
Christiano
__________________ L' It alia vive in biciclletta.
...Endlich amo jemand der mi versteat so wie i bin :-)...
Des host du jetz gsogt, mir Kärntna vastengan eich Tirola schon a Und a bissl walisch lesn is a koa Problem.
Pfiat eich Buam,
Marion
Und übersetzt: Das hast du gesagt, wir Kärntner verstehen euch Tiroler auch. Und ein bisschen Italienisch lesen ist auch kein Problem.
Tschüss Jungs, M.