MUSST du jetzt wissen, welche Athleten jetzt genau verzichtet haben? Das könnte man doch unter den letzten Rest von Datenschutz fallen lassen. Nachher tauchen hier noch Auswertungen auf, wer sich das Hawaii-Ticket nicht mehr leisten konnte ...
Ich will eigentlich nur wissen, welche Zeit in meiner AK notwendig gewesen wäre
Für 2007 steht auch die Zeit des ersten und letzten Qualifikanten und ich hoffe halt mal auf ein update.
hier, lest mal, was Chrissie Wellington im Team TBB Forum geschrieben hat!
hi! i will write a blog on the race, but i wanted to say thanks so much to everyone that has posted words of congratulations. i really appreciate everyone's support, not least that of my team - who push me day afater day and are shaping me into the athlete i would want to be.......It was a fantastic race, superbly well organised with an UNBELIEVEABLE atmosphere - the German passion for triathlon is definately unrivalled (and their passion for small lycra briefs is also second to none)!
I am still smiling from the experience (and from the briefs), and have memories that i will never forget.
As for World Records......Next time i wont do that 30 second porta potty stop....
hier, lest mal, was Chrissie Wellington im Team TBB Forum geschrieben hat!
As for World Records......Next time i wont do that 30 second porta potty stop....
Oder das Winken und Abklatschen?
Dafür war ja die Radstrecke länger und der Weg durch die Wechselzone auch lang und nicht ohne Höhenmeter.