Joh, und am besten geht des bei ana Tour, weil, Du muaßt des joh live sehen. I fühl mi zoar ned direkt krank, oba getreu dem Motto "Es gibt keine gesunden 54-jährigen, nur schlecht untersuchte" kinnet i netta sogn, dass i gestern bein Radln auf die letzten 10 km langsamer 'woadn bin, noch 127 km. Des miasset ma eigentlich amoi bei ana Schitour prüfen und untersuchn. Oba i glaub, des is nix dermatologisches.
olles isch dermatologisch, weil di Haut jo is Tor zur Sonne isch, und di gonze Erde war nix ohne Sonne, frei noch Harald Lesch sein mir jo olle lei kosmische Durchgongserhitzer
__________________ L' It alia vive in biciclletta.
olles isch dermatologisch, weil di Haut jo is Tor zur Sonne isch, und di gonze Erde war nix ohne Sonne, frei noch Harald Lesch sein mir jo olle lei kosmische Durchgongserhitzer
Drum, jetzt kummt de blede Zeit mit Dunkelheit. Do is nix mit Hitz'n, erst recht ned mit Durchgangserhitzer und allenfalls "komisch" oba ned "kosmisch".
Oba z'erst amoi woars vorige Wochenend sehr sche und des näxte sui a fesch wearn. Sunn, nui (in Ziffern 0) mm Regn und netta 10 % Regnwahrscheinlichkeit. Do is - glaub i - no a gscheide Tour ins Sieben"gebirge" ångsogt. Oba woarm anziagn muaß ma si bei 10° in meim Oida.
Gestern nutze ich den vorläufig letzten milden, sonnigen Feierband noch für eine Radrunde. Es ging ins Seeland zuerst gegen Westen gegen den Wind. Es war mild so dass ich gut kurz-kurz fahren konnte.
Über die Gemüsefelder hatte man eine tolle Aussicht in die Alpen.
Felix
Der Radtrainings-Bilder-und-Erlebnis-Thread
eine Liebe die niemals endet.