gemeinsam zwiften | youtube | forum heute
Triathlon Trainingscamp Südbaden
Triathlon Trainings-
lager Südbaden
Triathlon Trainingslager Südbaden
Keine Flugreise
Deutschlands wärmste Gegend
Kilometer sammeln vor den Wettkämpfen
Traumhafte Trainingsstrecken
Training auf dem eigenen Rad
04.-07.06.2026
EUR 299,-
triathlon-szene.de | Europas aktivstes Triathlon Forum - Einzelnen Beitrag anzeigen - Ruhigere Bewegung führt zu höherem Tempo
Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 13.11.2012, 19:49   #86
Rhing
Szenekenner

Benutzerbild von Rhing

Zitat:
Zitat von alpenfex Beitrag anzeigen
Sah wahrscheinlich genauso grazil aus, wie wenn jemand 2.30 auf 100m schwimmt

Piste und Schitour sind zwei ganz unterschiedliche Paar Stiefel. (tolles Wortspiel, gell)
Irgandwie kaung i ma ned vurstöön, dass Du noch Oberösterreich kumman bist und mi g'seng host.

Recht hoast mit de zwa Poar Stüfön respektive Potscherl, I tat z'erst amoi sogn, dass Piste überhaupt nix mit Schifoarn zum Duan hod, wann's ned grod in an Wettkampf is. Des is wos fia de, de wos in Berg ned aufi kumman, ka Schmoiz in de Wadln hoam, oiwei in da Hittn sitzn, bei irgand so ana deppertan Musi, de wos ned amoi Oipenländisch is, außer es is DJ Bobo, und bei an Jagatee recht a Gaudi hoam. Nochand kinnans ned amoi gscheid obi foan.

Und wo ma grod bei Wettkämpfe san:
http://de.wikipedia.org/wiki/Ewiger_...Winterspie le
Sog amoi, wer steht do oben: Richtig, de Piefke! Do schaust, goi. Dann gemma obi, do kumman a poar Länder und dann .... Tata! ... kumman de Österreicher.
Jo,wo san's denn, de Damen und Herren Schweizer? Wieder richtig, a bisserl weida unten.

Oiso, um mit da EAV z'redn: Üben! (Ich hoffe, die Smileys reichen, mehr gehen nicht, und ich hoffe, Newbie schmeißt mich jetzt nicht aus dem Winterpokalteam )