![]() |
Zitat:
|
hier siehst du die einzelnen Änderungen
Changes made from version 2.70 to 2.80: ◦Smoother elevation recording. ◦Fix occasional elevation spike at the beginning of an activity. ◦Fix custom workout crashes in foreign languages. ◦Fix loss of position in auto multisport after swim. ◦Fix crash when switching sports due to HR graph. Changes made from version 2.60 to 2.70: ◦Elevation improvements: 1. Improve total ascent/descent values. 2. Improvements to reduce elevation drift during an activity. 3. Improvements to reduce spurious changes in elevation. 4. Improve elevation auto-calibration at power up and between activities. 5. Improve elevation performance when GPS is turned off. 6. Improve elevation performance after swimming. ◦Foreign language corrections. ◦Changes to support manufacturing. Changes made from version 2.50 to 2.60: ◦Fixed issues causing shutdowns when utilizing courses. ◦Fixed issue that could cause the device to shutdown when creating/editing a particular step in a workout. ◦Fixed issue where average speed/pace was incorrect on the history pages and Garmin Connect. ◦Improved responsiveness of the average pace 100m field in lap swimming. ◦Corrected pace values displayed on the history summary page for lap swim. ◦Added delay to key lock functionality to avoid accidental engagement of key lock. ◦Fixed problem with manual distance based foot pod calibration. ◦Improved open water speed data. ◦Fixed and improved various translations. https://buy.garmin.com/shop/store/fr910update.jsp wenn du nichts vermisst lass es einfach, nach dem Motto don't Change a running System oder nichts reparieren was nicht kaputt ist |
Hallo zusammen,
bin vor kurzem von 2.6 auf 2.8 gewechselt. Seit dem ist der GPS fix nach dem Anschalten extrem langsam und er fragt mich, ob ich mich auch schonmal, ob ich mich 100te Kilometer vom letzten Ort wegbewegt hab. Konntet ihr diese Erfahrung auch machen? |
Zitat:
so schnell kann ich gar nicht die Schuhe binden da ist GPS schon fix |
Bei mit geht es mit 2.80 auch sehr schnell.
|
Meine Erfahrung - seit den Update auf 2.80 findet er die Satelliten schneller
|
Firmeware 2.8
Satellitensuche dauert recht lange, und die angezeigte Streckenlänge beim Freiwasserschwimmen ist viel zu kurz. |
Zitat:
Habe heute sogar einen Hardreset - wie Garmin in solchen Fällen empfiehlt - gemacht. Resultat: Satellitensuche geht schneller und bei der Schwimmstrecke fehlts nicht mehr ganz so weit, aber immer noch ganz schön. Ich werde wohl auf 2.60 downgraden |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 09:38 Uhr. |