triathlon-szene.de |  Europas aktivstes Triathlon  Forum

triathlon-szene.de | Europas aktivstes Triathlon Forum (https://www.triathlon-szene.de/forum/index.php)
-   Radfahren (https://www.triathlon-szene.de/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Der Radtrainings-Bilder-und-Erlebnis-Thread (https://www.triathlon-szene.de/forum/showthread.php?t=14432)

felix__w 23.11.2011 15:31

Heute Mittag war hier unten dicker Nebel. So machte ich meine Mittagsrunde in den Jura. Ob dem Nebel konnte ich ohne Jacke fahren, unten war es kalt.:

Block vom Twannberg übers Nebelmeer Richtung Alpen.

Jetzt ist es hier auch mehr oder weniger klar.

Felix

DeRosa_ITA 26.11.2011 21:55

Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 2)
Nockspitze hike by night
mit der Bahn runter haha, na Blödsinn... bergab Beine kaputt gelaufen

Alfalfa 26.11.2011 22:10

Zitat:

Zitat von DeRosa_ITA (Beitrag 676879)
Nockspitze hike by night

Aha. Du hast jetzt also einen Job und kannst nur noch nachts raus.
Stimmt´s?
:Cheese:

DeRosa_ITA 26.11.2011 22:19

Zitat:

Zitat von Alfalfa (Beitrag 676889)
Aha. Du hast jetzt also einen Job und kannst nur noch nachts raus.
Stimmt´s?
:Cheese:

falsch, ich bin nachts raus, damit ich wenigstens nicht so extrem mitbekomme wie beschissen meine Beine und Puste momentan funktionieren :( ...
und vielleicht so ne kleine Generalprobe für sowas hier http://allwetterkind.wordpress.com/2...ngewohnlichen/

pumuggel 27.11.2011 00:07

Zitat:

Zitat von sybenwurz (Beitrag 674383)
Dein Lenkerband iss unter aller Sau! Sorry, aber wahr...

Zitat:

Zitat von Oli68 (Beitrag 674401)
+1

:Huhu:

+1 :Cheese: ...kauf mir aber trotzdem kein neues :Huhu:

Wassertraeger_HAM 27.11.2011 00:38

Liste der Anhänge anzeigen (Anzahl: 1)
Zitat:

Zitat von sybenwurz (Beitrag 674383)
Fully

Völlig überbewertet. :cool:

Alfalfa 27.11.2011 10:42

Zitat:

Zitat von Wassertraeger_HAM (Beitrag 676968)
Völlig überbewertet. :cool:

Könntest du (bei Gelegenheit und an geeigneter Stelle)
dieses Rad (von dem man nur den Antrieb und zwei Streben sieht)
mal im Ganzen zeigen?

Wassertraeger_HAM 27.11.2011 12:08

Zitat:

Zitat von Alfalfa (Beitrag 676997)
Könntest du dieses Rad mal im Ganzen zeigen?

Ja, wenn's fertig ist. Schöner Lenker und Lack fehlen noch.

sybenwurz 28.11.2011 10:46

Gestern seit ner Woche das erste Mal wieder die Sonne gesehen:

radpiratin 28.11.2011 21:37

Zitat:

Zitat von sybenwurz (Beitrag 677372)

gell, das ist echt zum brechen momentan mit dem schxx Nebel! :Nee:

Cruiser 29.11.2011 19:06

Am Ende des Weges - Unerwartet und bergab

felö 30.11.2011 18:00

Licht ...

... und Schatten ...

... oder war´s anders herum? :Nee:

Montag Sonne auf dem MTB, heute im Vollpiss Richtung B500 (Schwarzwaldhochstraße) mit dem RR.

Felö

Jahangir 02.12.2011 20:25

Taurus Gebirge am 28.11.2011, kurz/kurz auf 1.500m/Südseite gefahren. Traumhaft!

DeRosa_ITA 08.12.2011 15:03

Hoadl, erste Skitour für mich seit 2008

Rhing 08.12.2011 15:59

Geh, hoast Du a Glick. I wer mit maan Schwoga und man Ex-Schwippschwoga (Wia hast eigentlich der Mon vun da Schwester vun maana Frau in Österreich?) in Lauerstöllung zwischn Weihnachten und Sülvesta a klane Tour mocha. Und hoffentlich hods dann a g'nua g'schneibt, dass i im Kobernaußer Woid a weng Skaten koan. Bis dort hi zur erstn Loipe is netta a viadlstund oda hechstens 20 min mi'm Auto.
De Lift san sicher schon offen am Hoadl, oder?

DeRosa_ITA 08.12.2011 17:33

Di Lifte mochn des Wochnende au, obo do Parkplotz wor heint zu 30% (und sel hoaßt in do Ax.Lizum epans!) voll, olls la einheimische Tourenfreaks :-) hehe

Rhing 08.12.2011 18:02

30%, und des unta da Wochn, des is wiakli vüüh. Da Poakplotz is jo riesig do drobm, do hoast jo bein Obifoarn gscheid Obocht gebm miassn, das's ned an gscheidn Klescha gibt.

DeRosa_ITA 08.12.2011 18:04

Stimmp, wobei do Großteil ibo di nördliche Pischte oigfohrn isch, mir san hingegn af do Kalkkögel-Seite in Schottn oi, sem wor net viel los hehe

Rhing 08.12.2011 18:16

Noch Norden, oba ned direkt noch Axams obi, oda? Wohascheinlich san's über den Slalomwettkampfstreckn gfoarn. Do "hängt" de Pistn noch da linkn Seitn, des taugt ma ned so. Wo de Kalkkögel san, woas i jetzt nimmer. Is des de Damenabfoart? Des geht - wannst ausn Liftgebäude aussi "kchummscht" (ma passt si jo an) - links obi übr'a recht a steile Muggöpistn, dann links weida im Toi obi bis zum Schluß noch a Steilhang kummt und a Auslauf zur Toistation. De beidn Steilhäng koan ma umfoahrn.

DeRosa_ITA 08.12.2011 18:23

genau, in linkn san mir gfohrn!

Rhing 08.12.2011 18:32

De hoad mia a taugt. I hoab in Innschbruck a amoi Besuch vun daham kriagt. Mit demm Haberer woar i vun Regensburg aus oiwei Schifoarn, zerst im Bayrischen Woid und nochand oft im Zillertoi. Dann is er noch Bonn gangan und i noch Innschbruck. Hob mi dann gscheid aufn Winter vorbereitet mit Bergläufe und so weida und bin ca. alle 2 Wochn ins Stubaitoi aufn Gletscha. Kloar, amoi im Lebm im Winter in Innschbruck, des muast ausnutzn. Dann hob i 3 Monat ois Schilehrer gorbeitet. Do hod mi konditionell beim Schifoahrn nix mehr schockn kinna. Dann samma om am Hoadl losgfoahrn. Noch da Hööfde hob i gmoant, des is so schee hia, da Besuch is do, do muass ma a a weng des Gegend oanschaun. Der Haberer is natürlich völlig fertig g'weng. :Cheese: Und mia is des wiakli ned aufgfoin, dass schon vorher a Pause fällig gwesn war. Na ja, do hoda wenigstens an gscheidn Respekt g'hobt vuar mir, wia si des g'hert. ;)

felix__w 08.12.2011 19:13

Zitat:

Zitat von sybenwurz (Beitrag 677372)

Gestern war bei uns der schlechteste tag mit Sturm und Regen.
Dafür war es heute fast wolkenlos und ich ging am Abend noch etwas aufs Rad. Dabei hatte es eine super Abendstimmung:

Felix

DeRosa_ITA 08.12.2011 20:02

Zitat:

Zitat von Rhing (Beitrag 682802)
De hoad mia a taugt. I hoab in Innschbruck a amoi Besuch vun daham kriagt. Mit demm Haberer woar i vun Regensburg aus oiwei Schifoarn, zerst im Bayrischen Woid und nochand oft im Zillertoi. Dann is er noch Bonn gangan und i noch Innschbruck. Hob mi dann gscheid aufn Winter vorbereitet mit Bergläufe und so weida und bin ca. alle 2 Wochn ins Stubaitoi aufn Gletscha. Kloar, amoi im Lebm im Winter in Innschbruck, des muast ausnutzn. Dann hob i 3 Monat ois Schilehrer gorbeitet. Do hod mi konditionell beim Schifoahrn nix mehr schockn kinna. Dann samma om am Hoadl losgfoahrn. Noch da Hööfde hob i gmoant, des is so schee hia, da Besuch is do, do muass ma a a weng des Gegend oanschaun. Der Haberer is natürlich völlig fertig g'weng. :Cheese: Und mia is des wiakli ned aufgfoin, dass schon vorher a Pause fällig gwesn war. Na ja, do hoda wenigstens an gscheidn Respekt g'hobt vuar mir, wia si des g'hert. ;)

DE PISCHTE:

(und untn no a Bild richtung Kühtai und Konsorten)

flotter3er 08.12.2011 21:48

Traumbuildl mal wieder :Blumen:
Hechl-Hechl

Rhing 09.12.2011 01:04

Joh, wiakli ssuper, oba stöllenweis hedst a Roischi oder Skikes brauchn kinna, goi? I muaß unbedingt mid de Skikes aunfanga, wann i mit meim Schwippschwoga a Tour geh. Der mocht MTB und Schitourenrennen, do geht's zua Soch, des koanst singa.:Huhu:

Zonk 10.12.2011 17:39

wo ist das??? ich will da hin!!

Rhing 10.12.2011 17:44

In der Axamer Lizum, Olympia-Skigebiet von Innsbruck. Dort waren die Slalomwettbewerbe und die Damenabfahrt. Die Herrenabfahrt war am Patscherkofel. Der ist in die andere Richtung, quasi den Bildern entgegen. Jedenfalls ungefähr.
Der WOHNT da, der DeRosa_ITA!

Wandergsellin 14.12.2011 17:42

Einmal hüpfend und einmal im Dunklen radelnd :Huhu:

Kässpätzle 14.12.2011 18:27

Ich habe ja die letzten Tage darüber nachgedacht, die Rolle rauszukramen und ein Rad raufzuholen. Gut, dass ich heute drei Stunden mit dem Trekker unterwegs war. Es gibt nämlich Dinge, die einem die Rolle auch mit dem besten Film nicht bieten kann:
  • Der Blick der bei Wind und Regen mit Schirm entgegenkommenden Spaziergängerin, die sich wohl auch gerade fragt wer denn nun bescheuerter ist.
  • Eine wieder saubere Brille
  • Die geruchlichen Eindrücke
  • Die Möglichkeit von den noch nicht gelesenen Trauben zu probieren.
  • Der Anblick der welligen Landschaft bei tiefstehender Sonne, mit vor einem in der Luft "stehenden" Vögeln und knapp darüber in wahnsinniger Geschwindigkeit vorbeiziehenden Wolken in total 3D, farblich geschönt durch die gelbe Brille, und mit dem Surround-Rauschen der Bäume am Waldrand.
  • Die Chance, dass sich so ein Baum vor lauter Wind einen Ast ablacht, der einem später Kopfzerbrechen bereiten kann.
  • Ein nach Kilometern wegen Forstarbeiten gesperrter Waldweg.
  • Neuer Schmutz am Rad :Cheese:
  • Kennenlernen neuer Wege

Und das alles ohne Stromverbrauch :Cheese:

Da ich kein Handy dabei hatte bleibt ihr von schlechten Bildern verschont ;)

DeRosa_ITA 14.12.2011 18:31

Zitat:

Zitat von Rhing (Beitrag 683011)
Joh, wiakli ssuper, oba stöllenweis hedst a Roischi oder Skikes brauchn kinna, goi? I muaß unbedingt mid de Skikes aunfanga, wann i mit meim Schwippschwoga a Tour geh. Der mocht MTB und Schitourenrennen, do geht's zua Soch, des koanst singa.:Huhu:

:-)... zach i hon mir a Blose am Fuiß gholt, de wos erscht iaz noch ando guitn Woche wido zruggong isch :-) iaz schneibs eh ollm wido noa werd i wol widramo a geile Tour mochn

Zitat:

Zitat von Rhing (Beitrag 683581)
In der Axamer Lizum, Olympia-Skigebiet von Innsbruck. Dort waren die Slalomwettbewerbe und die Damenabfahrt. Die Herrenabfahrt war am Patscherkofel. Der ist in die andere Richtung, quasi den Bildern entgegen. Jedenfalls ungefähr.
Der WOHNT da, der DeRosa_ITA!

:Liebe:

Wandergsellin 15.12.2011 09:42

Am letzten Freitag hatten wir eine ganz unglaubliche Sicht auf die Berge!
Und nochmal eins im Dunklen. Hatte da ein bissle mit meiner Kamera rumprobiert :Lachen2:

Rhing 15.12.2011 11:07

Sog amoi, DeRosa_ITA, wia weit hods denn obi schneibt. I foar jo vun Weihnochten bis Süwesta wieda zua mane Schwiegaötan nach Oberösterreich und vun do is de näkste Loipn in der Wöödstodt Geboltskirchen. Des liegt am oder im Hausruck und 542 m hoch. Aungsogt is Schneefall für de kommende Wochn oba obs gnua is, des is de Froge. Vorigs Joar is se si guat ausganga, do hoab i jedn Tog mit de Schi renna kinna bis auf den Tog vun da Schitour auf de Rote Wand in OÖ (1872 m). Des is des Bergerl do rechts in de Woikn am Büüdl. Oba den Ausfoi koan ma glaub i akzeptieren. Bis zum Ausgongspunkt für so a Tour muass ma vun mane Schwiegaötern oba leida anahoib Stundn midn Auto foahrn.

Rhing 15.12.2011 11:14

Zitat:

Zitat von Kässpätzle (Beitrag 685432)
... Es gibt nämlich Dinge, die einem die Rolle auch mit dem besten Film nicht bieten kann:...

Seh ich auch so, selbst das schlechteste Training draußen macht mehr Spaß als das beste Training drin auf der Rolle.

Zitat:

Zitat von Kässpätzle (Beitrag 685432)
...Da ich kein Handy dabei hatte bleibt ihr von schlechten Bildern verschont ;)

... und selbst die schlechtesten Fotos sind trotz der wohlgesetzen Worte besser, um den Eindruck weiterzugeben, als gar keine. :Huhu: Also bitte mitnehmen!

Kiwi03 15.12.2011 11:28

weise Worte grosser Krieger.. :Lachen2:

Letzten Samstag am Kanello, diese Woche dürfte es da anders ausschauen..

DeRosa_ITA 15.12.2011 11:36

Hoi Rhing, i glab es werd bis Weihnachtn no einige Mole schneibn, ollerdings woaß i net wie tief in di Tollogn oa; i konn mo guit vorstelln dass do Schnea la ob ca. 1000m gscheidt holtit... obo es hot jo ollm wido sehr mystische unerwortete Wetterumschwünge gebn um de Zeit ba ins, deswegn pock olles ein wos du an Ski dohoam hosch ;-)

Rhing 15.12.2011 12:06

De Touren- und Pistnski hob i eh in Österreich. Wos wüü i do domit?
Netta de 3 Poar LL-Ski (Skating, Wachs, Schuppen, ma muass für olles gerüstet sein) hob i do und de kumman natürlich mit. Notfalls muass i noch Gosau oda in'd Rosenau bei Windischgarsten foarn. Mei Frau wiad eh wieder spinna, denn do kummt natürlich no des MTB mit, Stecken, Gwand, Schuach, Wochs, oiso des Auto is gscheid aungfüüt. Ned ohne Grund hob i an Kombi.

Oba Schnee muass sein. Schließlich wüü i mi jo wieda in Oberstaufen beim Wintertriathlon obziagn lossn vun de gaunzen Bayern, Österreicher, Schweizer und Italiener, de wos einfach 3 moi aus da Tür foin und scho in da Loipn san.

DeRosa_ITA 15.12.2011 15:45

im schlimmstn Foll giamer holt in di Axamer Lizum ;-)

sybenwurz 19.12.2011 00:20

Ne knappe handvoll Bilder sagen mehr als tausend Worte in Mundart...

Vorzügliche Sauerei heute!
Nass und kalt, aber spassig.

merz 19.12.2011 00:27

dieses weisse Zeug aus 10/11 sehe ich auch in anderen aktuellen threads (aktuell FRA)
Könnt ihr das BITTE beHALTEN. Danke.

m. Kölner Bucht, schneefrei und das bleibt auch so

Rhing 19.12.2011 00:40

Am Rand der Bucht, d.h. im Siebengebirge, lag aber schon ein bisschen Schnee, aber leider viel mehr Matsch. Jedenfalls genug, dass ich die Jacke und die lange Hose draußen auf der Terasse ausgezogen und gleich in die Waschmaschine getan hab. Bilder sind immer schwierig, wenn man allein unterwegs ist.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 23:50 Uhr.