![]() |
Zitat:
Mfg Matthias |
Hallo zusammen,
es gibt wieder eine neue Firmware. 3 Was da anders als bei der 2.6 sein soll weis ich leider nicht. |
Zitat:
Changes made from version 2.80 to 3.00: Added support for Vector power sensor. Added prompt to calibrate when an ANT+ power sensor connects. Significant improvements made to stroke type identification accuracy in pool swim. Significant improvements made to length count accuracy in pool swim. Fixed smart recording. Changes made from version 2.70 to 2.80: Smoother elevation recording. Fix occasional elevation spike at the beginning of an activity. Fix custom workout crashes in foreign languages. Fix loss of position in auto multisport after swim. Fix crash when switching sports due to HR graph. Changes made from version 2.60 to 2.70: Elevation improvements: 1. Improve total ascent/descent values. 2. Improvements to reduce elevation drift during an activity. 3. Improvements to reduce spurious changes in elevation. 4. Improve elevation auto-calibration at power up and between activities. 5. Improve elevation performance when GPS is turned off. 6. Improve elevation performance after swimming. Foreign language corrections. Changes to support manufacturing. |
Zitat:
Zitat:
Ich hätte mich gefreut, wenn sie den Drill-Modus der Garmin Swim implementiert hätten. Aber das wird wohl ein Alleinstellungsmerkmal der Schwimmuhr bleiben. Edit: Da war einer schneller. |
Gibt es das ganze auch irgendwo in deutsch.:confused:
|
Zitat:
Zitat:
|
Da bin ich mal gespannt was Garmin in diese FW wieder für Verschlimmbesserungen eingebaut hat. Ich habe vor zwei Wochen wegen des wesentlich höheren Akkuverbrauches ohne smart recording wieder auf 2.60 down gegradet. Da bleibe ich jetzt erstmal, denn damit macht mein 910xt genau das was ich von ihm erwarte.
Erst wenn sich die Begeisterungsstürme über die neue FW-Version hier überschlage erwäge ich wieder auf den Zug zu springen ;) |
Weiß jemand, wie ich meinen Brustgurt von der 305 nun mit meinem 910xt koppeln kann? Dachte der wird den schon erkennen, aber da tut sich nix.
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:30 Uhr. |