Vollständige Version anzeigen : Taadaaaa nunauch dabei, Grüße aus dem Schwabenland!
Hallo Ihrs,
hab mich nun endlich angemeldet nachdem ich schon eine ganze Weile mitlese und Videos schaue.
Ich bin noch 32 und erst seit gut 4 Jahren im Ausdauersport tätig:Lachen2:
Bisher fuhr ich nur MTB Marathons, so im Mittelfeld, was ja aber auch egal ist. Dabei ist alles oder einfach mal finishen. Mein bester Kumpel hat nen Radladen also lag auch das Rennrad nicht fern, und siehe da infiziert.
Gelaufen bin ich bisher immer nur über den Winter ein wenig, einfach als Ausgleich um wenigstens zu trainieren.
So wars auch diesen Winter wieder nur wusste ich sofort das ich mehr will. Laufen hat mich nun auch infiziert und es macht mir Riesenspaß.
Faszinieren tut mich schon immer Triathlon, ist wohl der geilste Sport sag ich mal. Schwimmen ist nicht so meine Welt und deshalb habe ich eine Vision: Duathlon!!!
Dua scheint perfekt für mich zu sein da es auch Crossduas gibt und ich jede mir Spaß machende Sportart ausüben könnte.
Ich hoffe auf viel Feude hier und reichlich Tips und Hilfe für meine Vorhaben.
Gruß Flo:liebe053:
Hallo Ihrs,
hab mich nun endlich angemeldet nachdem ich schon eine ganze Weile mitlese und Videos schaue.
Bisher fuhr ich nur MTB Marathons, so im Mittelfeld, was ja aber auch egal ist. Dabei ist alles oder einfach mal finishen. Mein bester Kumpel hat nen Radladen also lag auch das Rennrad nicht fern, und siehe da infiziert.
Gelaufen bin ich bisher immer nur über den Winter ein wenig, einfach als Ausgleich um wenigstens zu trainieren.
So wars auch diesen Winter wieder nur wusste ich sofort das ich mehr will. Laufen hat mich nun auch infiziert und es macht mir Riesenspaß.
Faszinieren tut mich schon immer Triathlon, ist wohl der geilste Sport sag ich mal. Schwimmen ist nicht so meine Welt und deshalb habe ich eine Vision: Duathlon!!!
Dua scheint perfekt für mich zu sein da es auch Crossduas gibt und ich jede mir Spaß machende Sportart ausüben könnte.
Viel Spaß :Huhu:
Du wärst nicht der erste, dem hier das Schwimmen beigebracht worden wäre:Cheese:
neonhelm
05.04.2010, 08:31
deshalb habe ich eine Vision: Duathlon!!!
Crossduathlon ist prima. Wenn's nach mir ginge, gerne auch mit Brandungs- oder Wildwasserschwimmen vorweg. :Cheese:
glaurung
05.04.2010, 08:46
Viel Spaß :Huhu:
Du wärst nicht der erste, dem hier das Schwimmen beigebracht worden wäre:Cheese:
Jetzt tu halt nicht so als ob Du's schon könntest! :Lachanfall: :Lachanfall: ;)
Hallo Ihrs,
Das heißt doch Schwabeländle...habe ich vom Maultäschle gelernt.
:Huhu:
der Coach
Ps:Und immer schön für Crema voten.:Lachanfall:
Kässpätzle
05.04.2010, 11:34
Des hoisd fai Schwôbalendle, dô hôd dr dr Goschabeidl nex räachds beibrôchd.
Ansonschda grisgoddle:Huhu:
Ich werde das Maultäschle bitten,das zu übersetzen.
:Lachanfall: :Lachanfall:
ironmansub10h
05.04.2010, 13:01
isch fai saudaier dr driadlon, des woisch scho, gell.
Hiiiilfe Maultäschle,wo bist Du???
glaurung
05.04.2010, 13:07
Ich werde das Maultäschle bitten,das zu übersetzen.
:Lachanfall: :Lachanfall:
Maultasche heiss ich net, aber als halber Abkömmling einer Waiblinger Linie (Aalen) kann ich das auch:
Das heisst "fei" Schwabenländle. Da hat Dir der Spruchbeutel nichts Richtiges gelernt.
Ansonsten: Grüß Gottchen! :Cheese: :Cheese:
ironmansub10h
05.04.2010, 13:14
eigendlich gibd verschiedene schwäbisch mundarde, unsere gend underscheided si exdrem vo dr vo dr alb.
Kässpätzle
05.04.2010, 13:19
Maultasche heiss ich net, aber als halber Abkömmling einer Waiblinger Linie (Aalen) kann ich das auch:
Ein Ostälbler:Lachen2:
Ond s´Göschle isch uff hochdeidsch emmr no "der Mund", du Spruchbeutel:Lachen2:
ironmansub10h
05.04.2010, 13:21
Warum dr Schwob sei Kehrwoch mecht.
S gibt gute Gründ warum dr Schwob sei Kehrwoch oifach macha muß und net drumrum kommt.
Z erscht muß mr no kurz erwähne, Kehrwoch wird immr am Samschdich gmacht. Oft ischs dann so, daß d Fraa im Haus putzt, dr Mo ausarum. Des isch no a ganz klare Uffteilung und s gibt koin Schtreit.
Dr Schwob isch saubr.
Für a schwäbische Hausfrau (odr Hausmo, solls ja au gäba) isch des a riesigs Lob wenn mr zurer secht: "Eier Gehwäg isch abr fei schee saubr." odr: "S Träppahaus isch so saubr, do kenntsch vom Boda ässa" obwohl mr eigntlich net vom Boda ässa sollt.
Wenn dr Mo d Rasa mäht (Dr Mäher isch uff genau 35mm gschtellt), odr sein Daimlr putzt, no duat Fraa halt s Träppahaus wischa und d Gehwäg fähga. Natierlich isch des a Gschäft, des kennt mr doch au übr Näbakoschta von dr Miete an a Putzfirma abdrücka. Macht n rechta Schwob abr net. Weil nemlich andre net gscheit putza könna und sowieso koi Ohnung von nix hänn, no mecht mrs halt glei sälbr.
Dr Schwob isch gsällig.
Ja was glaubat ihr was am Samschdich los isch. Mit Oimr, Lappa und Meischtr Proppr bewaffnet trifft mr sich im Träppahaus. No isch des so: Vom Schtock übr oim putzt oine runtr. Wenn die no endlich do isch wird bahtscht. No putzt mr zu zwoit bis zum nägschta Schtock nundr. Do trifft mr no nomol a Nachbare. Wiedr wird bahtscht
Des gangt no bis ins Ärdgschoß nundr. Hauptsach isch, daß mr sich halt trifft und wiedr mol mitnandr schwätzt.
Dr Schwob isch neigierig.
Fürn Schwob ischs ganz arg schlimm, wenn dr Nachbr meh wois wie mr sälbr. Deswäge duat mr sich oimol in dr Woch mitm Oimr, Bäsa und Kehrwisch bewaffna und gangt naus auf d Gehwäg zum Fähga. Weil jetzt abr au älle anrde grad ihr Schtroßakehrwoch machat, ko mr die Glägaheit glei nutza um s neieschte zu Erfahra.
Wem sei Onkl isch gschtorba, wellem sei Kindr wellet nur s Gäld vom Opa und sälbr hat mr ja au a weng was z jammrn. No ko mr glei no a weng übr d Politikr goscha und übrhaupt war s früher viel scheenr und bessr.
Dr Schwob muß bruddln.
Wenn dr Schwob nix zum bruddln hat, no ischs oifach nix. Und weil mr an d Politikr nix ändra ko, bruddlt mr halt übr den viela Dräck uffm Wäg und denne Dappr uff dr Träpp. Wenn dr Nachbr mol net so schee putzt hat isch dr Schwob oifach seelig: "Du Nachbr, do hasch abr was vrgässa. Den Dräck siehsch scho vom Bodasee."
No wird no a weng übr d Kemie gschimft, weil dr Meischtr Proppr isch doch beschtimmt net gut fürd Gsundheit und des bücka gangt voll ins Kreiz nei.
A tüpischs Gschpräch bei dr Kehrwoch:
(Dr Pfleiderer isch 48, Häusle bald abzahlt und schafft als Meischtr. Dr Lederer isch 55, Lährer und wohnt im Block bei Pfleiderers gegaübr.)
Dr Lederer kehrt sein Gehwäg scho a Weile, dr Pfleiderer fangt grad oh.
Pfleiderer: So, au do.
Lederer: Scho.
P: Fangsch grad ou?
L: Noi, i bin scho fertig.
P: Mr sieht gar nix.
L: Seggl.
P: Musch halt gscheit kehra.
L: Mache scho, abr d Bäsa sin heit au nimme des wasse mol wara.
P: Koi Wundr bei unsra schlechta Ausbildung.
L: Des kommt, weil d Politikr z wenig in Ausbildung neischtecka.
P: Wenn i was z saga hät.
L: Was no?
P: No dät i... Jetz guck dr den Rotzleffl oh! Latscht där durch mein Dräckhaufa.
P(blägt nübr): He du Grasdaggl! Wenne de vrwisch gibts heiße Ohra!
L: Den kenna mr doch.
P: Des war m Kümmerer sein Olaf. Sei Onkl isch neilich gschtorba.
L: Awa. Was hattrn ghett?
P: Kräbs. Odr Aschbest kennts au gwäsa sei.
L: Soso. Des isch abr koi Entschuldingung sei schlächte Nota.
P: Wo hat dr Olaf schlächte Nota?
L: Mim deitsch hattrs net so ganz.
P: Isch au net so wichtig. Schwätza muß mr kenna.
L: So jetzt binne abr fertig.
P: I au. Komm, ganga mr in d Ocksa nübr.
L: I lad de uffn Trollingr ei.
P(blägt zur Fraa uffm Balkon): Hilde, i komm in nr Schtund wiedr.
L(flüschtrt): Odr in zwoi bis vier. :Huhu:
Ist Gosch, wie "Gosch halten" nicht sowieso hessisch? :confused:
Naja, however ......
Herzlich Willkommen im Forum :Huhu:
Hahaha juuuuhuuuuuuu ein Haufen Verrückter!
Megalodon
05.04.2010, 21:58
Wie, was wo, von der Alb? Geil, meine Heimat, und ich sage nur Aquarena und Eybacher Steige, optimale Trainingsbedingungen für Trias. Wer auf der Alb trainiert, lacht über den Tölzer Triathlon oder Schliersee .....:Cheese:
Die Alb Trias könnte ja mal ein kleines privates Bergzeitfahren veranstalten? Messelberg ?
Wie, was wo, von der Alb? Geil, meine Heimat, und ich sage nur Aquarena und Eybacher Steige, optimale Trainingsbedingungen für Trias. Wer auf der Alb trainiert, lacht über den Tölzer Triathlon oder Schliersee .....:Cheese:
Die Alb Trias könnte ja mal ein kleines privates Bergzeitfahren veranstalten? Messelberg ?
Naja kurz vor der Alb. Genau zwischen der Talheimer und der Gönninger Steige direkt am Albtrauf. Schwäbische Alb rox :liebe053:
Ahja und der Stoppomat Pfullingen is genau eine Warmfahrstrecke entfernt.
X S 1 C H T
05.04.2010, 23:39
d Oschdalb isch subber zomm dränira.
sandra7381
08.04.2010, 11:14
Naja kurz vor der Alb. Genau zwischen der Talheimer und der Gönninger Steige direkt am Albtrauf. Schwäbische Alb rox :liebe053:
Öschingen! :Huhu:
Herzlich Willkommen im Forum aus Tübingen!
Wobei sowohl die Gönninger als auch die Talheimer Steige nichts besonderes sind. Rossberg hingegen schon. :Cheese:
Wobei sowohl die Gönninger als auch die Talheimer Steige nichts besonderes sind. Rossberg hingegen schon. :Cheese:
Das kann ich seit Dienstag bestätigen. ;)
Ab Gönningen einfach dem ausgeschilderten Radweg folgen.
Öschingen! :Huhu:
Herzlich Willkommen im Forum aus Tübingen!
Haha war ja net so schwer wenn man die Gegend bissl kennt. :Cheese:
Und klar Roßberg is ne andere Nummer wie die beiden Steigen.
Farrenberg kann ich auch noch empfehlen, der wird kurz vor Schluß auch mächtig Fies.
sandra7381
09.04.2010, 21:43
Farrenberg kann ich auch noch empfehlen, der wird kurz vor Schluß auch mächtig Fies.
Habe ich mal gegoogelt, denn den kannte ich gar nicht. Ich glaube nicht, dass ich da mit meinem Renner hochkomme, vielleicht teste ich den mal mit dem MTB. Schade allerdings, dass man danach wieder umdrehen muss.
Ist komplett geteert, also mim Renner geht, durfte nur böse weh tun.
Hab den mim Renner bisher auch noch net getestet.
sandra7381
09.04.2010, 21:53
Ist komplett geteert, also mim Renner geht, durfte nur böse weh tun.
Hab den mim Renner bisher auch noch net getestet.
Wegen des Belages mache ich mir keine Gedanken. :Cheese: Eher wegen der Steigung am Ende. Habs mal hier (http://www.quaeldich.de/paesse/farrenberg/) nachgelesen.
Habe heute meine kleine Runde durch deinen Heimort gedreht. Sind von mir 17km (Ortsende Ö.) und 250Hm...
Kässpätzle
09.04.2010, 23:18
22% hatte ich schon mal wo zum Schluß, ein paar Meter. Vielleicht sollte ich den auch mal probieren :Cheese:
Wegen des Belages mache ich mir keine Gedanken. :Cheese: Eher wegen der Steigung am Ende. Habs mal hier (http://www.quaeldich.de/paesse/farrenberg/) nachgelesen.
Habe heute meine kleine Runde durch deinen Heimort gedreht. Sind von mir 17km (Ortsende Ö.) und 250Hm...
Du wohnst also net genau in Tü, nun raus mit der Sprache!!!:Cheese:
22% hatte ich schon mal wo zum Schluß, ein paar Meter. Vielleicht sollte ich den auch mal probieren :Cheese:
in der Nähe von Backnang gibt es auch son Schweineberg zum hochradeln.
Von Murrhardt nach Trailhof sind es ca. 2 km mit 19% Steigung.
Anhalten empiehlt sich da überhaupt nicht, keine Chance wieder in die Pedale zu kommen
Kässpätzle
10.04.2010, 00:00
Trailhof habe ich mir früher öfters mit dem MTB gegeben, als ich noch in Sechselberg gewohnt habe.
Aber die 22% von von Unterrot nach Reippersberg (die Abkürzung am Friedhof vorbei) sind noch heftiger. Anhalten sollte man da wirklich nicht.
Trailhof habe ich mir früher öfters mit dem MTB gegeben, als ich noch in Sechselberg gewohnt habe.
Aber die 22% von von Unterrot nach Reippersberg (die Abkürzung am Friedhof vorbei) sind noch heftiger. Anhalten sollte man da wirklich nicht.
Danke für den Tipp, das muss ich auch mal antesten
sandra7381
10.04.2010, 08:27
Du wohnst also net genau in Tü, nun raus mit der Sprache!!!:Cheese:
Derendingen! :Huhu:
Okay haha, ich arbeite in Lustnau und werde da in einer Std auch wieder sein :-)
vBulletin v3.6.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.